Information om säsong 9



Här kommer information från läsaren Maareem om säsong 9, kopierat från en text skriven av självaste Sophia Bush (texten är på engelska, säg till om jag ska översätta något :)):

Want answers to OTH Season 9 questions?
-We're currently shooting epi906.
-We've been filming since July, & will end in Nov.
-Season 9 will only be 13 episodes, & it'll begin airing in Jan2012 (USA)
-We will air for 13 weeks with NO breaks (yay!)
-Yes, I have signed on for ALL 13 episodes! I wanted to come back for one last hurrah with all of you. Thank you for loving this show, the "little show that could" all these years. I'm so happy to give you 13 more episodes of Brooke Davis. #OTHfansRule

Personligen tycker jag att det sista hon skrev var väldigt känslosamt och jag blir faktiskt lite tårögd av det... OTH har ju blivit en del av våra liv och det får inte sluta... :( Men tyvärr är det så nu.

Julia, bilden du letade efter på manuset är här:


Kommentarer
julia

Har du länken till där du hittade bilden oxå?

För jag har för mig att det var någon hemsida med massa bilden som hon hade lagt upp ;pp

2011-09-11 20:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0