Lite om mig

Love skrev så här i en kommentar:

Hej! Jag har nu läst din blogg ett tag och jag tycker den är GRYMT bra! Men jag tänkte på en sak, jag vet typ ingenting om dig. Kan inte du berätta lite om dig och om ditt liv, framtidsplaner, osv. Självklart bara om du vill! :D

kram

Svar:
Vad kul, tack! :D Självklart kan jag berätta om mig! Det finns en text om mig på OTH-sajten också, men här kommer lite mer fakta om mig:

Namnet är som sagt Malin Lundström. Jag är snart 22 år (fyller år i november).



Jag bor uppe i norrbotten och pluggar inom upplevelseproduktion. Mina framtidsplaner yrkesmässigt är väldigt många, men jag vill jobba inom något som har med människor och media att göra. Det har alltid varit mitt mål att göra något som jag älskar och kunna leva på det och jag tror att jag vill bli någon slags evenemangsarrangör/evenemangskoordinator för att det skulle innebära att jag får syssla med mycket och jag skulle kunna nicha in mig på de delarna jag helst vill jobba med (musik, film och tv).



Som ni kanske har sett på bilderna sitter jag i rullstol. Jag föddes med en sjukdom som heter Ryggmärgsbråck, vilket innebär att jag inte kan gå. Men i övrigt kan jag göra det mesta som "alla andra" kan, så jag har aldrig känt mig annorlunda på något sätt. =)) Snarare tar jag det till min fördel och drivkraft att visa för folk att jag kan göra mycket och kanske ibland bättre ifrån mig än andra! Att man sitter i rullstol är inget hinder. :)

I övrigt kan jag berätta att jag har gifta föräldrar, mamma Eva och pappa Stefan, samt två yngre syskon: Maja, 13 år och Martin 18 år. I dagsläget bor jag hemma, men planerna är att flytta när jag får tag på en lämplig lägenhet.

Vill du/ni veta mer får ni gärna fråga! :)

Kommentarer
Melica

Hej!

Satt och kollade igenom lite på one tree hill sajter och kom in på din blogg! Tycker din blogg är jätte bra, och kommer följa den! jag älskar med one tree hill! har en liten fråga, vem av dom är mest lik sin personlighet i serien? :).

Hoppas du kommer fortsätta att blogga!!

MVH

Melica

2011-09-18 22:22:20
keıta

har du personligassisten på grund av din sjukdom för att jag har en syster som har samma sjukdom som dig. jag tänker hämta henne till sverige men jag vet inte om hon kan få personlig assisten för att jag jobbar så jag kan inta var med henne alltid .

2011-11-30 21:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0