Mest lik mig?

Jag lovade att skriva en resumé av gårdagens avsnitt, och jag ska göra det ikväll. Men nu tänkte jag svara på en fråga från Melica som skrev så här:

Hej!
Satt och kollade igenom lite på one tree hill sajter och kom in på din blogg! Tycker din blogg är jätte bra, och kommer följa den! jag älskar med one tree hill! har en liten fråga, vem av dom är mest lik sin personlighet i serien? :).
Hoppas du kommer fortsätta att blogga!!
MVH
Melica



Svar:
Först och främst, tack för att du gillar min blogg! :D Jag känner mig som en blandning av dem, men jag tror att jag är en blandning av:

- Haleys omtänksamhet och vilja att hjälpa andra. Jag är den som många kommer till om de vill ha hjälp och råd.
- Brookes tokighet och killgalna personlighet. hehe.
- Peytons djupa och lite mörka personlighet, ibland.
- Mias tankesätt och att hon med sin musik vill att folk ska få känna ljus i tillvaron. Jag skriver inte musik (och sjunger inte), men jag vill göra sånt som får människor att känna så. Jag har även Mias personlighet i mycket känner jag...

Jag är nog lik många andra också, men först och främst de där. :P

Självklart kommer jag fortsätta blogga, lääänge till :D Även om det är lite dåligt ibland med bloggandet nu när jag har mycket att göra.

Stor kram!

Kommentarer
Alicia

Jag tror att hon menade vilken skådespelare som är mest lik sin karaktär?! haha eller? Annars kan du väl svara på den med :)

2011-09-19 18:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0