Nanny Carrie

Jag fick en intressant fråga under kommentarer som jag tänkte prata lite om... Nanny Carrie, var hon alltid psykiskt ond eller blev hon det när hon blev kär i Nathan?
.
Hon hade ju en son som dog, fick man veta i början av säsong 6. Och det verkade vara grunden till hennes ondska. Jag tror att hon alltid (sedan sonen dog) var ond men att när hon träffade Jamie så triggade det igång något hos henne och hon började kämpa för att få bilda ett liv med Jamie som hennes son och tillsammans med Nathan.

Kommentarer
Elin

hej. först vill jag säga, super bra blogg! jag är ett stort oth-fan!:) men skulle du skulle kunna skriva om hur skådespelarna är i verkligeheten jämfört med karaktärerna i serien? tex. Sophia, (brooke) hon känns ganska lik hennes karaktär. osv. skulle du kanske vilja skriva om alla skådespelarna? :)

2011-09-26 19:47:41
josefine

åh Jamie är så söt på den bilden när han äter glass!:D och den scenen är ju så härlig också, Brooke sitter och pratar med honom som med en vuxen, haha xD det roliga är ju att han är så förståndig också :p

2011-09-27 08:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0