Restauranger i Wilmington

Har mycket att göra imorgon så jag tänkte att jag börjar skriva om Wilmington igen nu. Det var ju som sagt ett år sedan (imorgon) sedan jag åkte dit!!! :O



Jag tänkte passa på att svara på en del av den här frågan från Alicia:

Det hade varit kul om du skrev om olika resturanger, platser osv. som alla skådespelare tycker om och brukar vara på när dom är i Wilmington :) Och lite kända OTH platser som har betytt mycket och som har varit speciellt för serien :) älskar din blogg :)

Svar:
För att respektera deras privatliv går jag inte in jättemycket på vilka restauranger de ofta är på, MEN jag kan säga så här:

Vi besökte Dixie Grill för att de ofta spelar in där, och vi såg ingen där när vi var där men jag har hört om folk som har träffat bland annat Shantel VanSanten och Mark Schwahn där.
På Deluxe restaurant (dyrt, men många gillar nog maten!) såg jag Joy (Haley), och de flesta skådespelarna hade varit in där och ätit tydligen. Kate Voegele såg vi en gång på Greens Grille, och jag har hört av många att James ofta är på Reel Café (som spelade Carls Crab Shack i OTH). :D

Ett annat ställe där de ofta är i Wilmington är glassbaren Kilwins - SÅÅ god glass!!! :D

Det man får tänka på när man träffar dem, särskilt på restauranger och krogar är att de är privata människor som ibland vill vara ifred. Men vill man så kan man såklart lugnt gå fram och fråga om en autograf, om det verkar vara ett bra tillfälle. :)


Kommentarer
Alicia

Tack :D

2011-09-22 08:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0