Resumé avsnitt 8x20

Resumén blir lite kortfattad, men här kommer den. :D

Först och främst:
I söndagens avsnitt, helt klart bästa scenen i avsnittet var mellan Brooke och Julian då hon avslöjade den otroligt glädjande nyheten!!! :D Hon är GRAVID! :D



Så kul anledning också, men lite långsökt... ;D Chase hade varit tvungen att röka och Alex hade av misstag fått i sig en av "Taylor's brownies" (så kul att de nämnde det, jag älskar ju det avsnittet när de äter det :D)! Scenen mellan Brooke och Haley i början var också riktigt bra, den då Brooke försökte byta bort saker för att få Lydia ;D och då hon sa att Lydia ville komma till New York... aww...

Chase och Alex växer i mina ögon... Scenerna med dem och Chuck var också så söta. Alex känns mycket mognare, det är nog därför jag gillar dem mer nu än vad jag har gjort :P Men Mia for the win!!! ;) Baseballscenerna var rätt bra. Jag gillade att Nathan, Clay OCH Julian var där. Kul scener, som t.ex den med Quinn och då hon gjort en spray tan.

På tal om Julian, Clay och Nathan: Scenerna med IAN! WOW!!! Alla fick verkligen visa en sida som jag inte trodde att i alla fall Julian hade... Men han älskar verkligen Brooke, och då förstår jag ilskan. Och rädslan över vad som hade kunnat hända henne och Jamie. Ians känslor var också riktigt trovärdiga, särskilt från början när han ville att de skulle tro att det var hans pappa som var skyldig. Att Julian var den som fick sista ordet också gillade jag verkligen ("Now you can stay and think about it. Enjoy the walk.").

Kommentarer
Stina

jag förstod inte riktigt det där med vad som hände när brooke förklara hur hon blev gravid? och att alex och chase var inblandande, skulle du kunna förklara ? :)

2011-09-27 16:26:35
Carolina-foto

Hej tänke bara fråga om du visst nått om detta...det är väll två avsnitt kvar av sesong 8 som ska sendas på tv,ett nu på söndag men när ska det sista sändas?

för näst-nästa söndag då är det gossip girl premiär så ja fattar inte...och en fråga till,ska det bli en s 9? :D om de blir de ska luckas och patyn komma då?:D

2011-09-28 16:54:42
http://carolinasbilder.blogg.se/
josefine

Brulian<3

2011-09-29 08:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0