Wilmington

Hej! Jag har varit på skolan och på möte hela dagen så jag har inte hunnit blogga, men nu tänkte jag svara på Amandas och Annas frågor om Wilmington:

Amanda ville veta om Wilmingtonresan:

hej! du har nog säkert svarat på denna fråga förut men måste bara veta,hur träffade du de?? asså åkte du dit bara för att träffa de elr var det än slump? du bor väl i sverige,vann du någon resa så man fick träffa de elr hur? msåte veta hihi ^^
sen kan du jätte snälla slänga in en kommentar på min blogg när/om du svarar på frågan? tack i förhand!
kram :)



Svar:
Hej!
Jag åkte till Wilmington den 22 september 2010 och var där i två veckor. Då hade jag turen att få se flera inspelningar av olika scener, så det var mest där jag träffade skådespelarna (men också utanför krogar och inne på restauranger :-)). Så det var en slump även om jag hade gjort mycket research inför resan på hur man får reda på inspelningstillfällen osv. :) Ja, jag bor i Sverige, och nej, jag vann ingen tävling :) Åkte dit i egenskap av fan och även skribent på Kanal5.se.

Anna skrev:

Hej, kul att läsa din blogg. Är ett stort oth fan och funderar att åka till wilmington nu i dec. Finns de arrangerade oth tourer? Hur kommer de sig att du träffade skådespelarna? :) Vet du om dom spelar in eller kommer spela in fler säsonger? Tacksam för svar. Mvh / anna



Svar:
Tack! Vad kul :-D Jag är väldigt avis, haha ;D Ja, det finns arrangerade OTH turer. De är på EUE Screen Gems Studios under lördagar kl 12.00 och 14.00 (amerikansk tid, alltså 12PM och 2PM). Kolla för säkerhetsskull på hemsidan så att inte tiderna har ändrats sedan sist. Jag träffade som sagt skådespelarna av ren slump, men staden är så liten att man nästan inte kunde undgå att se dem! :D Det var såå underbart! Tyvärr spelas det bara in en säsong till, säsong 9, med 13 avsnitt. Det blir den sista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0