"Your art matters"

Fanny skrev i kommentarer om citatet "Your art matters" och jag måste säga att jag håller med dig Fanny. Citatet passar verkligen till hela OTH och om att göra det man älskar och att tro på sig själv för att lyckas! Peyton blev publicerad i Thud tack vare Lucas, och gick sin egen väg. Hon gjorde sin konst på sitt sätt och ville inte låta någon annan bestämma hur det skulle vara över den för den var hennes egen. Och OTH har hjälpt många med att tro på själva och våga visa upp sin konst (vad det än kan vara) för världen. :)


Kommentarer
Fanny

=) Samma sak med alla karaktärer egentligen. Peyton fick Lucas att tro på sin konst igen när han inte kunde skriva någonting. Nathan fick Haley att tro på sig själv i säsong tre när hon kom tillbaka igen från turnen. Tycker att det är en av sakerna som gör serien så bra =) Det är inte bara x antal dramatiska saker som någon skrivit om, serien har faktiskt inte bara ett budskap, utan flera och det här är bara en av de =)

2011-09-03 23:34:05
Fanny

Älskar din blogg förresten!! =)

Josefine

Hej. Håller med dig och Fanny! :) och så tänkte jag tipsa om en sida med roliga test, bland annat Oth. Sidan heter sporcle.com :) sök på oth i sökrutan så kommer massa test om det upp. Längtar tills ikväll när det är oth på tv! Visserligen har jag redan sett avsnittet men ändå ;)

2011-09-04 09:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0