Chase

Chase utveckling har varit väldigt underhållande. Det är svårt att tro att han var en väldigt oskuldsfull tonåring förut. hehe. :D Hans förhållande med Mia var så bra, och jag hade verkligen velat att de skulle fortsätta vara tillsammans! Å andra sidan älskade jag han och Brooke också, och han och Alex växte hos mig och mot slutet gillade jag verkligen dem. 



Chase är snäll, snygg, charmig och jag älskar hans nya, mogna sida som man får se när han har scener med Chuck :D 

Jag gillar verkligen att Chase har fått en närmare relation till de andra killarna, och deras scener tillsammans är några av mina favoriter. Jag älskar när Chase hela tiden säger att han är "bar manager" istället för "bartender" :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0