Chris och Haley

Jag tyckte faktiskt att Haley och Chris var ganska söta i säsong 2, de scener man fick se från turnén... :D Hon såg hans bra sida tror jag, och trots att han var ganska självgod och verkade tro att han var kung över världen (hehe) så hade han även då en väldigt snäll sida. Han brydde sig om Haley, och det märktes.

Även fast jag ville att hon skulle fortsätta vara gift med Nathan så hade jag tyckt att hon och Chris skulle vara söta som par. Jag tror att han skulle mogna om han var i hennes sällskap en längre tid. :-) 

Dessutom är Chris väldigt rolig. :D



Kommentarer
Anonym

Take that back! Haha :( Kan inte ens tänka mig Naley skilda :(

Skulle suttit och gråtit massor om de hade gjort det, haha :D

2012-04-04 14:29:43
Fanny

Älskade också dem två !! :) Speciellt då xD Tyckte Nathan betedde sig som en sexistisk mansgris, varför skulle hon inte få följa sina drömmar liksom?

2012-04-04 18:10:22
http://thisisher.webblogg.com
Matilda

Jag skulle heller aldrig kunna se Naley skilda, haha ;) i säsong 2 när Chris var med tycker jag bara han var typ störig och lustig, haha :) Men nu när han kom tillbaka till säsong 9 så tycker jag han är hur rolig som helst och verkligen bryr sig om alla, som när han riktigt sa till polisen när Nathan var kidnappad. Och han förstod nog hur jobbigt det måste varit för Haley att Nathan var borta en sådan lång tid och ingen visste var han var :(

2012-04-04 19:26:57
http://allinmyhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0