Gavin DeGraw till Karlstad!

Ursäkta sent inlägg, jag har varit på skolan :)


Jag fick ett meddelande från Stina som jag tänkte föra vidare till er:

Hej igen!

Gavin DeGraw kommer till Putte i Parken (festival i Karlstad)i sommar, så jag tänkte ifall du kunde va shyst och meddela de andra OTH-fansen detta i bloggen!

Ska själv gå eftersom jag är ett stort fan och har tur att redan bo i Karlstad!! :) Hoppas vi ses där!



Jag tycker det låter jätteroligt :D Gavin är ofta i Sverige nu, vad kul :D Kanske åker dit...

Kommentarer
Matilda

Vet ni vilket datum och tid och så? :)

2012-04-11 19:01:33
http://allinmyhead.blogg.se/
Stina

Matilda: Datum är fortfarande inte satt, då schemat inte har släppts. Men det ryktas om onsdagen den 4 Juli! Tidpunkt är också oklart, men jag lovar att meddela så fort jag får reda på allt, på kommentarerna på den här awesome-bloggen! :)

2012-04-11 23:16:15
http://stinaberit.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0