Millie :)

Jag har hört att sista avsnittet finns ute på internet redan, och jag såg en bit av sista scenen igår innan jag kom på vad jag gjorde. Då slog jag av fort :P Flera scener finns på youtube, men jag tänker inte se avsnittet! Jag råder er att inte göra det heller. Tänk på att det är sista avsnittet. Det kommer inga fler nya avsnitt. Så jag kommer vänta med att se sista! :)

Nu tänkte jag skriva lite om Millie!




Jag tycker att Millie är roligare nu i säsong 8 och 9. Flera scener med henne är så roliga, och vissa saker hon säger är så underbara. :D Jag gillar särskilt den här scenen från säsong 8: http://www.youtube.com/watch?v=-wbQsoreDns. Millie är så rolig där, fast det är en scen där Brooke är arg. Mungnabbet med Victoria ("And 50 is an age, by the way") är så roligt :D

Hennes relation till Mouth gillar jag också, även fast min favorittjej som Mouth har haft var Shelly. :D Millie är snäll, godhjärtad, roligt halvtöntig och har mognat mycket på sistone och vågar nu stå på sig och gå sin egen väg. Det gillar jag hos henne :)

Kommentarer
- Sofie,*

Hehe gillar också den scenen med Millie när hon tjafsar med Victoria och säger and 50 is an age by the way.. så jäkla klockren.. Hela den scenen när Brooke kommer dit efter hon hade varit hos polisen är så rolig med alla 3 :)



Man kan ju inte annat än älska One tree hill roliga kommentarer här och där :)

2012-04-02 06:18:59
http://soffiiiskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0