Peytons "People always leave"



Uttrycket "People always leave" är något som alltid betytt något för OTH, och jag tycker det sa mycket om den Peyton var tidigare i OTH. Hon var väldigt mörk och deprimerad, och kände verkligen som att alla lämnade henne. Såklart var det inte riktigt så, Lucas, Brooke, Haley och Nathan fanns ju alltid kvar. Men hon hade ju mycket otur också såklart, och jag tyckte hennes konst reflekterade mycket av den hon var. Och jag älskade Peyton för det! :D Hon uttryckte verkligen precis som hon kände genom sina bilder. 

Kommentarer
Linn

har du sett avsnittet än? skulle vara kul att höra vad du tyckte. jag tycker det var såååååå bra, hade inte kunnat bli bättre!

2012-04-06 23:44:11
http://linnve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0