Quentin

Jag älskade Quentin mot slutet, och jag tycker det var otroligt synd att han dog... Men jag tror att det var genomtänkt av skaparna, att den lite oseriösa "bad boyen" skulle bli snäll, och att man skulle få se en jättebra sida av honom innan han blev mördad för att man skulle se att alla kan bli snälla och att man skulle sakna honom. 

Hur som helst så tycker jag han hade en jättebra relation till Nathan, jag älskar att han var den som fick Nathan att gå tillbaka till basketen och att han verkligen hjälpte honom. De hade det gemensamt och blev goda vänner tack vare basketen. Även mot Jamie var ju Quentin sååå snäll. De hade en underbar relation! Han var så söt mot Jamie! :D 

Scenen som Quentin hade med Haley i klassrummet då han berättar om sin bror och att han kanske ville ha barn i framtiden är så otroligt söt. När jag ser den nu i efterhand blir jag så arg när jag vet vad som kommer hända :P 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0