Rachel

Jag gillade Rachel mycket i säsong 4, hon hjälpte Brooke och hon var en bra vän till Mouth. Jag tycker verkligen att det var synd att hon gick i en sämre riktning i säsong 5. Hon förtjänade mer tycker jag, för hon hade ett gott hjärta. Eftersom OTH lever vidare för mig hoppas jag att hon och Cooper blir ett par i framtiden ;D hehe. De var så söta och det märktes att hon blev kär i honom. 

Rachel var nog väldigt ensam tror jag, och osäker. När Brooke och Mouth inte fanns där så kände hon sig väl övergiven och började strippa... Och gifte sig med Dan... :P Jag gillade verkligen inte Rachel i säsong 7, men det var för att jag tyckte inte det var riktiga Rachel egentligen... :P Hon gjorde misstag, och var inte alltid snäll, det är sant. Som hon var i säsong 7 som person, det var lite Rachel. Men hon var så kall och obrydd om andra... I mina ögon så var Rachel snäll, varm och godhjärtad innerst inne, och mognare än hon var i säsong 7...



PS: Min syster bloggar om Pretty Little Liars för er som ser den serien ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0