Säsong 7



Jag har börjat se om säsong 7 nu. Jag verkligen älskar den säsongen, fast det är synd att Lucas och Peyton inte är med!! Jag hade önskat att de pratade mer om dem, och med dem (typ telefon, brev, osv...). Men jag tror ändå att de gjorde det när vi inte såg det :D 

Jag älskar introduktionen av Quinn, Clay och Alex. Alex första scener är såå roliga tycker jag, t.ex den här:
http://www.youtube.com/watch?v=-Fwe7X2cifU Jag älskar faktiskt det hon säger om "crippled people" fast jag själv sitter i rullstol ;D Det är så tydligt också hur mycket hon har mognat från då, och det gillar jag!! :-) 

Quinns personlighet gillade jag från början. Hon hade ett mörkt djup över sig när hon var ledsen över separationen från David, men samtidigt var hon glad och charmig. Så är hon ju fortfarande. :D 

Clay har också mognat mycket, han var ju värsta tjejtokig tidigare och nu har han ett förhållande med Quinn. Däremot saknar jag hans "jobbarsida" som han hade i början av säsong 7, den där kontorskillen med en mobil klistrad mot örat. Jag gillade Clay så... :) Men jag gillar honom nu också!

Kommentarer
Amanda

Hej, jag har frågat den här frågan nyss, men fick inget svar. Hur har du sett på sesång 8? Asså finns den att ladda hem eller måste man köpa den? :)

2012-04-28 17:10:18
http://amisamandas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0