Säsong 8

Det enklaste svaret att få svar på frågor är genom blogresponseknappen som finns här på sidan :D Men jag svarar även på några frågor i inlägg, och några på blogresponse kommer jag ta upp i inlägg på bloggen :) Jag vet att jag har kvar ett par frågor, jag ska svara på dem i inlägg hade jag tänkt... I alla fall, jag tänkte börja med att svara på en fråga från Amanda: 

Jag är precis som dig, ett stort fan av OTH...Men det är så att jag laddat hem alla sesånger jag sett, men s 8 finns inte att ladda hem. Läste att du sett den sesången, har du sett den på svenska? Och isf, hur har du fått tag i den? skulle bli väldigt glad av att få veta..

Svar:
Jag har köpt/fått alla säsonger från CDON.com :D Så ja, jag har säsong 8 och den är textad. :D 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0