Tack Cissi!

Cissi skrev något just som jag bara måste föra fram till er:

Kan inte förstå att det har gått nio år?
Kan inte förstå att om några timmar är det slut?
Kan inte förstå att det som har funnits halva ens liv bara tar slut?
Kan inte förstå att en serie kan få en sån stor plats i ens hjärta?
En serie som intr bara är en serie utan ens liv?

Nu taggat vi sista avsnittet och är glada över vad hela ONE TREE HILL gänget har gett oss, och fortsätter att stötta dom i deras framtida arbeten! ( även fast mark har nämts att en comeback inte alls är uteslutet?)

Kom ihåg att din blogg är inspirerande lika mycket som serien i sig! Tack för allt du har skrivit till oss!Kan inte förstå att det har gått nio år?

Svar:
Jag känner precis likadant, har inte sett sista avsnittet än, men jag ska... Och det är med väldigt blandade känslor. Samtidigt som jag längtar efter att se ett nytt avsnitt vill jag inte att det ska ta slut! :( 

Tyvärr tror jag att en comeback, vare sig det blir som en spinoff tv-serie eller film, är uteslutet även om Mark inte säger det. :( Men man vet aldrig! Kanske om något år :-) 

TUSEN tack, det värmer verkligen att höra det! :D Jag kommer fortsätta blogga om OTH fram tills det slutar visas på Kanal5 (de nya avsnitten). Sedan får vi se. Men jag kommer i alla fall att fortsätta blogga :D

Kommentarer
cissi

Tack själv!!

2012-04-05 15:03:24
Anonym

Jag kommer saknar one tree Hill! Även fast jag kommer att kolla om på hela serien är det inte likadant att veta att de inte fortsätter! One tree Hill är en del av mitt liv!

2012-04-05 18:19:25
Ella

Jag kommer att sakna one tree Hill så himla mycket och vill värkligen inte att det ska sluta! One tree Hill är en del av mitt liv. Även fast jag kollar om på serien kommer jag att sakna att det inte fortsätter. Jag visste verkligen inte att en serie kunde betyda så mycket för mig!

2012-04-05 18:22:25
http://annebbell.blogg.se/
Anonym

Jag kommer saknar one tree Hill! Även fast jag kommer att kolla om på hela serien är det inte likadant att veta att de inte fortsätter! One tree Hill är en del av mitt liv!

2012-04-05 18:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0