OTH 9x12: "Wanker!"

Så bra avsnitt!! Jag älskar att Julian gör boken till en tv-serie, och allt kring det var så bra... Fast jag vet inte vad jag tycker om att den nya high school karaktären Julian gör sånt som Lucas och Nathan egentligen gjorde?? =/ Att han gör vinnarskottet bland annat...

Beskrivningen som Julian gav av tv-serien, om att det är känslosamt, och romantiskt men sexigt, och om hur man känner att man inte är ensam när man ser det... Det älskar jag, för det låter precis som OTH! :)

Att han fick låna Brookes dagbok var ju också kul. Många fans verkar ogilla att hon skrev dagbok för det var inte "Brooke", men jag tyckte det var ganska roligt att hon skrev dagbok ändå... Hon hade ju en djupare sida, åtminstone i mitten av säsong 1 och framåt... :) Kul när hon rev ut en sida och stoppade den i munnen. haha :P
Tänkte ni på när Julian satt på Karen's café och läste, flickan han tittade på då var ju hon som spelade lilla Brooke från bröllopsavsnittet (8x13)! :D



Kul scen när Brooke kommer på sina föräldrar efter att de har haft sex. Hahaha :P Så kul! "Oh my God, oh my God... OH, my God!" "You can't stab your mind's eye out!"

Jag gillade att de tog tillbaka Burning Boat, det är en bra tanke bakom det tycker jag. :) Bra scener också kring det. Kul att Haley fick hålla talet, hon är så bra på sånt. :) Bra scener kring det också, som då hon pratade med Chase, och då hon tog skivorna av Skills... hahaha, den scenen var så kul.



Jag gillade också scenerna mellan Chuck och Chase, Mouth och Millie och Brooke och Julian mot slutet. :) Kul att Brooke äntligen blev sams med sina föräldrar!

På tal om Mouth och Millie: Hahaha, Kylie var så rolig. Och Jerrys förälskelse i henne... :P "People who want me, look too much like me!" haha :P Det gillade jag. Och Kylies hjärnsläpp, och hur hon sedan hade varit när hon tog ett samtal från sin mamma i sändning, och höll på svimma. Haha :P Kul att Skills fick ta över istället, det gjorde han bra :) Jag gillar att Mouth fick sitt sportprogram, det passar honom. :) På tal om Mouth gick han ned i vikt väldigt fort. hehe ;) 



Chase var kul i det här avsnittet tyckte jag. :P Hans bitterhet var rolig, och när han sedan träffade på de sarkastiska goth änglarna (haha) och de kallade honom "Spinkis", det gillade jag :P

En stor favorit hos mig i det här avsnittet var Clay, Quinn och Logan :D Så söta scener, som vanligt! Och jag älskar hur bra kontakt Quinn och Logan har. Att hon accepterar att Saras minne finns hos Logan och Clay genom att sätta fram en bild på Sara, den delen var så bra!! Och att Logan också var rädd för vatten men att Quinn hjälpte honom, det var också kul :) 



Men alltså, FRIERIET!!! Det var så himla underbart. Jag älskar Quinns reaktion när Clay säger att han vill gifta sig. Så otroligt bra :D Och att Logan lånade dem sin ring. Haha :P


Kommentarer
Lotta

Grät så himla mycket när Julian läste Brookes dagbok, så sorligt!

2012-08-12 18:53:49
http://clotta.devote.se
...

Hej! Vet du varför man inte kan se dagens avsnitt (9x12) på kanal5play än fast det gått flera timmar sedan det visats på tv? Brukar det inte gå att se avsnittet direkt efter att det sänts eller tar det flera timmar innan man kan se avsnittet på kanal5play? :D

2012-08-12 23:57:12
...

Hej! Vet du varför man inte kan se dagens avsnitt (9x12) på kanal5play än fast det gått flera timmar sedan det visats på tv? Brukar det inte gå att se avsnittet direkt efter att det sänts eller tar det flera timmar innan man kan se avsnittet på kanal5play? :D

2012-08-12 23:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0