Alexs mognad

Alex kom långt under hennes tid i OTH. Hon började som omogen och partyglad, men mycket tack vare stöd och vänskapen från de andra i Tree Hill vågade hon tro på sig själv och sin musiktalang. Hon fick också chansen att visa att hon var så mycket mer än "en kropp". Hon kunde mer än att vara med i sexvideor och festa, det fick hon visa. Och det älskar jag! Faktum är att hon hade många talanger som hon fick visa upp. Hon var skådespelerska OCH sångerska.



Hon var också väldigt godhjärtad, och det är jag glad över att hon fick visa! Hon lärde sig att sätta andra människor framför sig själv och faktiskt offra sin stolthet (som när hon sa att sexvideon Josh gjorde kunde släppas och bli officiell).

Här är en av mina favoritscener med Alex när man märker att hon mognat:
http://www.youtube.com/watch?v=G2tml0nc5bA (Se från 1 minut och 31 sekunder)

Här sätter hon Millie i första hand och verkligen kämpar hårt för att hennes vän ska må bra! Jag älskar verkligen den scenen.


Kommentarer
Sabina

Hej! Tänkte bara fråga om du vet någon sida där man man kolla oth säsong 9? Gärna med svensk text? :) Har för mig att du sa att man kunde maila och fråga, men kan hitta hitta din mailadress här. Kram!

2012-02-04 23:30:24
Fanny

En sak jag funderat på är huruvida hon var alkoholist elr inte. De nämner att hon var det i början men dock nykter alkoholist men senare i serien har hon druckit alkohol. Elr det måste hon ha gjort iaf på Brookes möhippa eftersom att det dem drack inte passade med alkohol och hon var precis lika påverkad som dem andra.

2012-02-05 00:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0