Frågor och svar

Ursäkta att jag inte skrev mycket igår... Men nu är jag här!!

Evelina ställde några frågor som jag tänkte svara på:

Vet inte om du har pratat om det förut, men jag tänkte jag kunde fråga ändå.
Har du någon favorit av Mouths flickvänner? (1)
Har du någon favorit av Peytons "två pappor" (eftersom det var olika skådisar)? (2)
Vem tycker du passar bäst med Chase, Mia eller Alex? (3)

=)

Svar:
1. Min favorit av Mouths flickvänner är Shelly! De var tillsammans en kort tid, men Mouth älskade henne. Hans sårbarhet och sorg när hon lämnade honom, det var några av Mouths bästa scener tycker jag!



2. Jag gillade båda skådespelarna. Den första hade en varm och bra relation till Peyton. Det hade den andra också dock, och han var med längre... Svårt att säga! De var bra på olika sätt. Vem tycker ni?

3. MIA!!! Alex och Chase har växt i mina ögon, men jag var ett stort fan av Chase och Mia!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0