Haley och Peyton



Jag älskar scenerna mellan Haley och Peyton i säsong 5. Haley är verkligen stöttande och försöker vara neutral, men hon vet att Lucas älskar Peyton så hon peppar henne att inte ge upp hoppet. Det älskar jag.

Även att Peyton kastar vattenballonger från samma tak som Haley och Lucas lekte på som tonåringar, de scenerna är så otroligt bra... Peyton och Haleys relation är alldeles för underskattad tycker jag, jag hade velat se mycket mer av den. De har stöttat varandra mycket under seriens gång. Haley fanns där för Peyton i säsong 1 då hon mådde dåligt för att Lucas var tillsammans med Brooke, och hon fanns där för henne i säsong 5 då han var med Lindsey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0