Haley

Hur tycker ni att Haley har förändrats? Jag skrev ju om henne för inte så länge sedan, men jag satt bara och tänkte på hur mycket mognare hon har blivit, och hur hon nu tar för sig. Det är nog den största förändringen hon har gjort. Att våga gå efter sina drömmar och att inte låta någon stå i vägen för att hon ska få leva sitt drömliv, vare sig det är med sin familj (som det är i grund och botten för Haley) eller som sångerska eller lärare. Hon stod upp mot rektorn och valde Sams text till skoltidningen och hon stod upp mot Jason för att skydda Mia när hon såg talangen i henne.
Haley har alltid varit den som folk har förlitat sig till och hon har hjälpt till mycket. Det beundrar jag hos henne och gör Haley till den hon är tycker jag! Men hon har förändrats till det bättre i det att hon kan sätta tydliga gränser och vågar säga till mer. Ingen "sätter sig på henne" om ni förstår hur jag menar. Inte Renée, Chucks mamma, Dan, Deb, Taylor eller någon annan. Redan i säsong 2 började man ju se den förändringen hos Haley, och den växte allt mer. Nu verkar hon allt tryggare i att våga säga till. 


Kommentarer
Nicolina

Jag tycker på ett sätt att Haley alltid haft det i sig. Hon har aldrig fogat sig efter någon annan, och har någon annan gjort något som hon tyckt var moraliskt fel har hon alltid sagt; hey look this is wrong.



Tex i säsong 1 när Lucas och Peyton var med varandra bakom Brookes rygg.



ett annat exempel är ju när hon vågar visa tydligt att hon inte gillar Rachel för hon beter sig som en bitch.

2012-03-01 13:26:55
http://nicolinalangebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0