Mia

Det verkar inte som att Mia kommer tillbaka i säsong 9... :( Men även om det var hennes sista scen, den hon gjorde med Chase i säsongsavslutningen i säsong 8, måste jag säga att jag verkligen tycker det var ett helt okej avslut. Scenen var bra, och hon sa som hon kände för Chase men godtog att han ville vara med Alex.

Det enda jag hade önskat var att hon hade haft ett avslut med Haley också... Nåväl. Hon kanske kommer tillbaka i säsong 9, det finns ju lite hopp. Men jag har inte hört något om det. Tyvärr.


Kommentarer
Anna

kate voegele har tyvärr sagt att hon inte kommer tillbaka alls :(

2012-02-20 18:33:59
http://phototeen.blogg.se/
Elin

Hon kommer inte komma tillbaka. Hon sa det i en intervju. Synd :(

2012-02-20 18:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0