People always leave

Jag tänkte diskutera Peytons "People always leave" citat lite nu. Det har ju varit väldigt synd om henne, för under en tid så försvann ju många. Men jag tror det berodde mycket på att hon kände att de lämnade henne, om ni förstår hur jag menar? Hon var ju ganska mörk och "deprimerande" i de tidigare säsongerna, och när något hände så tog det henne hårt... Det var ju det i alla fall jag gillade hos hennes karaktär då! =) Sedan när hon blev tillsammans med Lucas och de blev kära så var det inte lika illa längre med att alla lämnade henne för att hon började istället fokusera på de som fanns kvar i hennes liv! :)

Kommentarer
Josefine

Jag älskar Peyton! <3

2012-02-24 19:51:16
eemeiix

har one tree hill börjar igen? isf när började det? och om inte, vet du när det börjar?

2012-02-25 00:50:19
http://eemeiix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0