Säsong 2 - Anna m.m.

Jag har börjat se om säsong 2 igen, jag älskar den säsongen. Den har kärlek och vänskap på en nivå som jag gillar i OTH, sådär halvdramatiskt men ändå med väldigt många avslappnade och roliga scener. Jag älskar att Brooke och Peyton är vänner igen, och så gillar jag scenerna med Anna Taggaro (både hennes relation med Peyton och med Lucas).



Annas storyline, med hennes sexuella läggning, är en intressant del av OTH tycker jag. Jag gillar verkligen att de tar upp vardagsproblem hos tonåringar och hos vuxna. Och att karaktärerna bryr sig om varandra och sällan bråkar om skitsaker... Istället stöttar de varandra, vilket jag gillar!


Svar på mailen kommer imorgon till er som inte fått svar! :) Om du mailat för flera veckor sedan men inte fått svar, skicka ett till mail. Det kan ha kommit fel. :) Mailadressen är [email protected]

Kommentarer
Josefine

Jag ser också om säsong 2 nu :)

2012-02-15 22:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0