Svar till Eva

Hej!
När det gäller svar till er så hinner jag inte alltid svara, och eftersom det ofta kommer in kommentarer blandat med frågor (jätteroligt att så många kommenterar :D) så försvinner några frågor. Att göra som jag har gjort tidigare att svara på flera frågor fungerar inte längre, och är alldeles för tidskrävande tyvärr. Jag gör så gott jag kan med att hinna svara på alla frågor. Om det är någon viktig fråga är det säkrast att ni mailar till [email protected] :)

MEN jag fick en förfrågan från Eva att svara på hennes frågor, så jag tänkte svara på båda kommentarerna:

Hon skrev först:

Jag hittade denna information på facebook:

The Comet [One Tree Hill]
Hilarie Burton apparirà come guest star nell’episodio 4×13 – An Embarrassment of Bitches del telefilm “Castle“. Hilarie interpreta Kay Cappuccio star di un reality show, sullo stile Kim Kardashian.

Come la trovate con questo colore di capelli?

Hilarie Burton visas som en gäst stjärna i avsnitt 4 × 13 – en förlägenhet för tikar i TV-serien "Castle." Hilarie spelar Kay Hood stjärnan i ett dokusåpan, Kim Kardashian stil.

Som hittats med denna hårfärg? (Översatt av Bing)

Stämmer det tro? :o

Svar:
Hej! Ja, Hilarie Burton var med i ett avsnitt av Castle! Jag såg det, hon var riktigt bra :D
Maila mig om du vill veta var du kan se det.

Eva skrev också för några veckor sedan:

Hej, nu närmar det sig verkligen säsong 9 i USA, längtar!!
Efter denna säsong skulle du inte kunna göra inlägget iaf huvudpersonerna om hur de har förändrats utseende mässigt genom tiderna och vilken säsong just den personen hade finast frisyr enligt dig. För sånt är ju alltid roligt att höra, då det är en smaksak :). Sedan personligt mässigt också kanske, för det har ju varit upp och ner för visa

Svar:
Bra idé, det ska jag absolut :D Håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0