Valentine's day avsnittet

Jag såg avsnitt 15, säsong 8, igår och det är ju såå bra! Det är jätteroligt och romantiskt tycker jag :D Scenen med Jamie och Quinn när de köper skosnören med hjärtan på, den älskar jag. Jamie är ute efter något kort som inte är så puttinuttigt och romantiskt, och så kommer den där lilla flickan som tittar på Jamie. Hans blick är oslagbar :D Och hon är så himla söt! Jag tror jag spolade tillbaka 4-5 gånger igår bara för att se den sekvensen när man får se flickan :D Haha!

Avsnittet i övrigt är också riktigt bra. Scenerna med Brooke och Julian är roliga, och det är ju så kul när Clay ger Quinn ett halsband och hon ger honom skosnören :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0