Allison och Scott

Jo, just ja! I förra inlägget glömde jag skriva om Allison Munn (Ms Lauren) och Scott Holroyd (David) i förra inlägget! För ett tag sedan skrev jag ett inlägg om att de hade fått en son också, som heter Nathan! :D Ryktet säger att de är ett par i säsong 9, men jag vet inte om det stämmer... :P



Ni som har mailat men inte fått svar än: Jag ska svara er ikväll om jag har tid, annars kommer svaren imorgon. Jag har fått så många mail om var man kan se säsong 9 (som sagt, jag svarar inte på det här i bloggen utan bara på mail: [email protected]), så jag har varken orkat eller haft tid att svara på alla frågor som inte har handlat om säsong 9.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0