Dag 19: FAVORITINSPELNINGSPLATSER, TOPP 4

Har just sett nya OTH-avsnittet. Som jag har sagt tidigare, om ni vill veta hemsidan jag har sett det på så MAILA på [email protected]. Det är en streamingsida, du behöver inte ladda ned! :-)

Jag tänkte nu skriva om dag 19 på 23-dagarslistan. Den här gången listar jag mina favoritinspelningsplatser i Wilmington! :D

ALLA BILDER ÄR MINA! TA INTE DEM!

1. Clothes over Bros
Det låg väldigt centralt, så vi åkte förbi det jätteofta. SÅ häftigt :D



2. Lucas hus
Att få vara runt huset fritt, eftersom det var till salu när vi var där, var superhäftigt! :D



3. Rivercourt
Att se och VARA på Rivercourt... Ja, jag tror att flera av er förstår att känslan var väldigt mäktig! :D



4. Tric
Man fick inte gå in på Tric, men att se det från utsidan var jättehäftigt. Och att få "se" inspelning två gånger var jättehäftigt. :D


Kommentarer
Alicia

såg på twitter att gårdagens avsnitt var de sista avsnittet som Jana var med i OTH, lite sorgligt :(

2012-01-19 13:34:50
http://aliciatrieb.devote.se
Julia

Åååh jag vill också åka dit och se alla inseplningsplatser! :D Men det kostar säkert hur mycket som helst!! :'(

Har en fråga...Vet du om skådespelarna har bloggar? Vad heter de isåfall? :-)

2012-01-19 14:16:32
Linn

man blir sååå glad och sugen att besöka wilmington när man läser om dina minnen, måste ha vart jättekul! :D



och visst var andra avsnittet idag kanooonbra!!

2012-01-19 16:52:32
http://linnve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0