Dag 2: Favorit karaktär KILLE

Hej!
Förlåt att det här inlägget är lite sent, har inte varit hemma förrän nu! =))

Nu kommer dag 2 på 23-dagarslistan! :D Tänkte försöka skriva om en manlig favoritkaraktär... Att välja en är nog svårare till och med än att välja en kvinnlig favoritkaraktär, men jag måste nog säga att min favoritkaraktär åtminstone var Lucas när han var med. Han var snygg, underhållande, hade bra scener, hade bra kemi med tjejerna han dejtade och så vidare :D Han hade även en så underbar relation till både Karen och Haley, och jag hoppas på många Haley/Lucas scener när han är med i säsong 9 :D

En annan favorit var Jake. :) Han var så underbar, verkade mogen och var snygg ;D


Kommentarer
Matilda

Lucas är också min favorit karaktär kille :)

Men i säsong 9 kommer väl bara Lucas gästa one tree hill i ett avsnitt? :)

2012-01-02 17:22:45
http://allinmyhead.blogg.se/
Linn

hej, säsong 9 har ju premiär snart (iiiiiiihhhhhhhh :D <3) men vilken sida är det du brukar se på (har för mig att du skrivit om det men glömt) tack på förhand! :)

2012-01-02 18:04:45
http://linnve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0