Dag 22: Favoritvänskapsrelationer, topp 5

Nu, på näst sista dagen på 23-dagarslistan tänkte jag lista mina favoritvänskapsrelationer i OTH!

1. Brooke och Peyton (Breyton)
Så otroligt många bra scener, jag älskar verkligen dem. Jag vägrar tro att de har tappat kontakten!
2. Lucas och Haley (Laley)
Underbara bästa vänner!
3. Brooke och Mouth (Brouth)
De har alldeles för få scener tillsammans, jag älskar dem!
4. Brooke och Haley (Baley)
De bryr sig väldigt mycket om varandra, och det märks tydligt. Även om jag inte gillar att det känns som att Haley är "Brookes nya Peyton" så gillar jag deras vänskap mycket.
5. Clay och Nathan (Claythan)
Jag borde haft med Lucas och Nathan, för de hade en jättebra vänskap, men jag tog Clay och Nathan först (Lucas och Nathan är "bubblare" ;D). Efter scenerna när Clay just vaknat på sjukhuset i säsong 8 älskar jag Nathan och Clays relation!




Kommentarer
Alva

Håller helt med dig om peyton, brooke och haley.



Det känns väldigt hämskt att hon inte kommer tillbaka, saknar henne och lucas:(

2012-01-25 08:50:16
http://alvaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0