Erins anonymitet

Jag har börjat se om säsong 8 efter att jag fick den i julklapp :D

Är nu på avsnitt 7 och tänkte lite på situationen med Erin.
Haley jobbade ju ideellt på kriscentret, där Erin ringde in anonymt. Haley berättade för Mia om Erin, att hon brukade ringa till kriscentret... och hon hade uppenbarligen också berättat för Nathan om Erin (eftersom hon berättade om samtalet där hon hade avslöjat att hon ägde Red Bedroom Records). Ändå var hon rädd att säga till Erin att hon hade hört henne sjunga för att hon var anonym! Hon bröt ju ändå mot anonymiteten när hon berättade för Mia och Nathan om Erin... :P

Jaja, jag älskar ändå Haley. :D Men det tänkte jag inte på tidigare!


Kommentarer
nyfiken om du vet

http://www.youtube.com/watch?v=4Sm_1wmqVlo&feature=related



Är ett stort one tree hill-fan och vet i stort sett allt som kommit ut om säsong 9, men såg denna nu och har detta att göra med barnvagnen vid chad michael murray på promon? att han tar med Lydia så är det inte Sawyer? Vet du om detta är sant? Tacksam för svar!!

2012-01-05 21:39:31
Nicolina

Haley hade tystnadsplikt :)

2012-01-06 10:04:25
http://nicolinlangebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0