Lindsey + Rivercourt = inte sant

Jag kollade igenom gamla inlägg och såg att jag, för över ett år sedan, hade skrivit ett inlägg om Lindsey... Har ni tänkt på att hon aldrig var på Rivercourt? Alls! Det var nog en anledning till att jag inte gillade henne, hon var inte inkluderad i Lucas gamla liv på samma sätt som Peyton och Brooke. Man fick ju inte heller se henne ha en konversation med Karen när hon kom till Tree Hill för bröllopet.



Jag vet att Lindsey älskade Lucas, men jag tror inte hon förstod hela honom. Hon hade lärt känna han som vuxen, men började ett nytt kapitel med honom. Peyton (och Brooke) var med under hans skoltid och visste vad som hade format honom som människa. Dessutom hade han ju inte fått ett riktigt avslut med Peyton, så jag tror inte att han hade kunnat älska Lindsey till 100 %...

Men en stor anledning till att jag inte gillade Lindsey var att jag inte kände att man fick en bra introduktion till deras förhållande. Man fick se några tillbakablickar på hur de träffades, men inte hur de blev kära.

Kommentarer
Linn

jättebra inlägg, håller med till 100!

2012-01-20 15:55:00
http://linnve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0