Peyton och psycho-Derek

Till dig som undrade: Nej, James (Nathan) var inte med på bilderna jag la ut imorse. Varför vet jag inte, jag tror att han bara var upptagen med något annat just den kvällen... Tyvärr. :/

Jag och min syster pratade lite om säsong 4 nyss, och jag kom att tänka på psycho-Derek. Han var så läskig... Men samtidigt, när Peyton och Brooke hälsar på honom i fängelset så tycker jag synd om honom. Inte för att det han gjorde mot Peyton var rätt, men när man ser det förstår man varför han gjorde det. Och när jag ser det avsnittet får jag känslan av att han verkligen har dåligt samvete och vet att det han gjorde var fel. Det skulle vara lite kul att få se honom igen som snäll...

Men scenerna med honom och Peyton var riktigt läskiga och dramatiska... T.ex från det här avsnittet (som jag och min syster pratade om nyss):
http://www.youtube.com/watch?v=tjkDAk7JEhs


Kommentarer
Lina

Jag har en fråga..varför lämnade chad och Hilarie OTH? alltså inte varför lucas och peyton lämnade oth untan varför dom riktiga såkdespelarna lämnade serien.Slutade dom bara eller asså ja...jag har aldrig fattat detdära...tacksam för svar:)

2012-01-10 17:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0