Julian och hans mamma

Undertecknaren . hade en fråga om Julian och hans mamma tidigare:

hej jag undrar en sak för att julian säger väl till brooke i säsong sju att ingen räddade hans mamma det e därför han kanske försöker rädda alex eller nåt sånt allafall men i säsong åtta så dyker ju hans mamma upp och ska hjälpa med bröllopet ? eller har jag sett fel för det var ett tag sen jag såg säsong sju men jag har för mig att han sa att ingen räddade hans mamma ?Glad för svar:)

Svar:
Julian och hans mamma Sylvia hade, som vi ser i videon som Julian tittar på i avsnitt 8, en bra relation när han var barn. Sedan fick Sylvia alkoholproblem, och det var det Julian menade med att ingen räddade hans mamma. Hon dog inte, men ingen fanns där för henne och hjälpte henne att sluta dricka för mycket.

Det märks att Julian älskar sin mamma, och det älskar jag! De har en kul relation. :D Hennes smeknamn för honom, och i halloweenavsnittet när de klädde ut sig till Cruella DeVil och en dalmatin :D



Den här scenen är också så kul:


Kommentarer
Hanna

Hej!Det är en sak jag och en kompis alltid har undrat! I säsong 3 då Peyton åker och hälsar på Jake så möts de ju på flygplatsen. Men var det menat att hon skulle åka dit, eller skulle hon egentligen till Pete och träffade slumpmässigt på Jake där? :)

2012-01-08 22:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0