Wilmingtonresan

Hej!
Jag fick en fråga om Wilmington här på bloggen så jag tänkte berätta lite för er nyare läsare.

Jag var i Wilmington (där One Tree Hill spelades in fram tills i november 2012 då de spelade in sista avsnittet :-() från 22 september - 3 oktober år 2010. I två veckor då alltså. Det var den absolut bästa upplevelsen som jag har varit med om och varenda dag längtar jag tillbaka. Inte bara för att jag träffade så många skådespelare utan också för att staden var så vacker och fantastisk. Det kändes som TREE HILL verkligen.

Jag träffade de som finns på bild i min header, och såg James Lafferty, Bethany Joy Galeotti, Sophia Bush, Robert Buckley och Jackson Brundage i verkligheten. Joys autograf fick jag för hon åt på samma restaurang som oss tillsammans med en som varit med ett par gånger i OTH (men mest i bakgrunden); Amy Tipton. Hennes autograf fick jag också. Det var ägaren på restaurangen som var fram, men jag ville inte störa dem.



Shantel VanSanten var inte i Wilmington under de två veckorna eftersom hon tog ledigt. Quinn var ju på ett fotojobb under avsnitt 7 och 8, säsong 8. :)

Här är inlägget där jag har samlat mina dagbokstexter och bilder från resan:
http://bloggtjej.blogg.se/2011/february/wilmingtonbilder.html#comment 

Kommentarer
Evelina

Åh vad roligt, jag är verkligen glad för din skull att du fått vara med om något så underbart! :)



Jag har kommit på en liten fråga, Peytons pappa spelas ju av två personer, och jag undrar vilken av skådespelarna till pappan tycker du bäst om, alltså vilken "Peyton pappa" tycker du var bäst?

2012-01-28 03:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0