OTH 9x06 resumé: "What did you do to my dad?!"

Toppen, allt jag skrev verkar ha försvunnit =/ Men vi provar igen! 

Jag älskade Dan i gårdagens avsnitt, att han visade att han har en stor hjältesida. Synd bara att Haley inte tror honom, eller nu Jamie... =/ Men Quinn verkar ju se en bra sida i Dan, även om hon inte vill säga till Haley att hon tror Dan så sa hon ju att han fick henne att inte skjuta Katie en gång i tiden. 



Jag tycker Dan verkligen visar bra sidor gång på gång nu, det gillar jag. Och det är kul att Julian vill hjälpa honom! =) Jag gillar att Julian visar en modig och initiativtagande sida som man inte riktigt har sett tidigare tycker jag. Det verkar som att han har fått ett mer "jävlar anamma" efter allt med Davis och verkligen vill ta tag i att hjälpa andra och han är ju bra vän med Nathan! 



Några andra som var kul att se tillsammans, som man inte brukar se ha scener tillsammans, var Mouth och Clay. Jag gillade att det var Mouth som gick till honom och berättade om Nathan! Den scenen var riktigt bra tycker jag. Jag gillar ju också Clays storyline, den är riktigt spännande. Bra scen när han gick iväg och hade glömt vem han var. Logans blick var så hjärtskärande... =( Jag gillar deras relation!! 



Jag gillade alla scener när alla fick veta att Nathan var försvunnen. Scenen mellan Jamie och Haley var så känslosam, och scenen mellan Brooke och Haley var också riktigt bra. Brooke är så bra på att visa sina vänner att hon finns där och hjälper till med allt hon kan när de har det jobbigt. Det är en av de sakerna jag älskar med Brooke. 



På tal om Brooke så fanns det ju scener i avsnittet som inte var lika sorgliga eller dramatiska också! Även om jag inte gillar Tara så är scenerna mellan henne och Brooke ganska roliga, och scenen mellan Brooke och Chris när Chris fick veta att Chase och Tara också hade ihop det, den var bra... Chris uppträdande på Karen's café gillade jag också! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0