OTH 9x09 resumé: "I can't wait to hit that" "That's just what I was thinking"

Jag gillade verkligen scenerna mellan Clay och Quinn i dagens avsnitt. Att hon stöttar honom utan att döma eller visa osäkerhet visar att deras kärlek är väldigt stark. De hade flera bra scener i avsnittet!! Samma med Logan och Clay, deras scener älskar jag. Tråkigt att Logan inte reagerade positivt när Clay berättade att han var hans pappa. =( Men jag har en känsla av att det kommer bli okej :D



Jag älskade som vanligt Chase!! Det var så bra scener med honom i det här avsnittet. Först när Chuck ljög, men Chase visade att han förstod hans rädsla... Så underbart, det gjorde att jag älskar deras relation ännu mer. Det märks att Chase sätter Chucks behov framför sina egna!! =) Och mot slutet då Chuck berättade sanningen, det var också så bra. Chase smärta i ögonen när han står framför flygmänniskorna var så klockren tyckte jag. 



Chris var också underbar i det här avsnittet!! Jag älskade scenen när han går in på Red Bedroom Records till tvillingarna och frågar om råd. "We could have a 'Save Chase' Twitter feed" :P "Or you could just go talk to the kid". "Or that". haha :P 
Scenen mellan Chris och Chuck när Chris går hem till honom var så underbar. Det är verkligen en av mina topp 3 favoritscener med Chris! =) Så himla söt, och det var kul att se en annan mer seriös sida av Chris! 



Skills och Mouth var väldigt underhållande! :D Hur Skills tvingade Mouth till att börja träna, det var så roligt. Jag älskade när han pratade om att tjocka Mouth åt glada Mouth. haha :P Bra att Mouth började lyssna på Skills! =)



Xavier var skrämmande i det här avsnittet. Jag gillade att Brooke och Julians söner var så mycket i fokus och att de pratade om att det var mest för sönernas skull som de skulle få tillbaka X i fängelse. Synd att han inte hade gjort inbrott när de anmälde honom...



Jag ÄLSKAR Haley i det här avsnittet! Hon var såå cool tyckte jag :P Scenerna på baren, och efter det då hon tar på sig solglasögonen... Kul att hon hade lånat Debs kläder. Haha :P Även då hon slår killen, trots att jag inte gillar våld så tyckte jag det var underhållande att se den sidan av annars så omtänksamma Haley :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0