9x02: Clay is a werewolf!

Ursäkta sen resumé! :)

Vad tycker ni om Brookes pappa? Jag gillar inte honom! :P Brooke vill så gärna att han ska vara en bra och ordentlig pappa och morfar, men han kommer sent till möten och struntar i henne... :( Victoria däremot, hon har ju rätt syn på Ted! :P Och första scenen, då hon hade tagit and om Jude och Davis, var så rolig... :D "What's wrong?" "Nothing..." "Quick, slap me!" "I've done this before you know" "Barely!". haha :p



Och Dans relation till Jamie ÄLSKAR jag! Om det inte vore för Jamie har jag svårt att tro att de ens skulle släppa in Dan i sitt liv det minsta lilla, och Jamie vill såå gärna att Dan ska bli omtyckt för han ser ju Dans goda sida. Jag älskar det! 

Jag älskade Chuck i det här avsnittet! Att han blev så fascinerad av Chris var kul :D Men stackars Chase, som inte gillar Chris. Haha :p

På tal om "stackars Chase": Vad kommer hända nu när Alex åker på turné?? :( Det var Jana Kramers sista avsnitt, visste ni det? Jag älskar Alex, så jag kommer verkligen sakna henne. Hennes mognad genom hela serien var så otroligt kul att se tyckte jag! :)




Jag ÄLSKADE hennes sista scen med Julian, det var ett värdigt avslut på en underbar vänskap tyckte jag. Så kul att se dem igen! :)

Scenen när Chris knackade på hos Nathan och Haley var sååå KUL :D "If you need anything, and I mean anything, you justs let old Chris Keller know" ;D Det var så kul att se Nathan komma hem! 

Jag skrattade så när Jamie trodde Clay var en varulv. Haha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0