OTH resumé 9x05: "Look up bitch and you'll see Brooke!"

Jag älskar kommentaren från Millie som jag skrev som rubrik... :D Den scenen är så rolig! :D Tara är ju en sån otrolig bitch, så det var helt rätt av Brooke och Millie att konfrontera henne efter att hon kom med blomman. 

 

På tal om att konfrontera Tara: Scenen mot slutet när Brooke kom in och kastade grejer på Tree Hill Café!!! Oj!!! Men det var ju helt rätt gjort... Jag förstår att hon blev arg när Tara hade gett sig på Julian också med lappen på bilen. Han mår nog dåligt, så han behövde inte det där. Mäktig scen på krogen när han blev slagen. Jag tyckte väldigt synd om honom när man insåg att han mådde så dåligt att han gjorde något sånt... Det märktes ju att han var osäker och rädd att något mer skulle hända barnen, men jag trodde inte han skulle starta ett krogbråk. :/ 

En del jag verkligen gillade med gårdagens avsnitt var att Logan kom in i serien! :D Han är såå söt! :D Hans relation till Clay är så söt och bra! :D Hans förvåning över att Clay visste så mycket om flygplan, det älskade jag :D Men stackars Clay, det är ju så jobbigt för honom att behöva ta itu med problemet att han inte kommer ihåg vad han gör på nätterna... =/ 

 

En annan som är söt, på ett annat sätt (Mer roligt söt :P) är ju Chuck och hans fascination för Chris Keller! Hahaha... :D Han kan ju verkligen vara lik Chris. Haha. :P Men jag gillar inte Chucks pappa... Hans reaktion på Chase och att han trodde Chase var barnvakten var inte rolig tyckte jag... 

Haleys del i avsnittet var ju det största tyckte jag! Som jag skrev igår så älskade jag Bethany Joy Lenz skådespeleri extra mycket igår! :D Så hjärtskärande och så bra... Scenen med Chris när Chris övertalade polisen att hjälpa till var underbar, och scenen mellan Haley och Dan mot slutet var också bra... Jag minns att jag, när jag såg den första gången, tänkte att Haley inte var så trovärdig där och blev lite förvånad, men när man sedan fick veta att hon fejkade allt så blev jag imponerad över Bethanys skådespeleri :D 

 

Kommentarer
Julia

Hej :)
Jag har börjat kolla på Pretty Little Liars. Har bara sett de två första avsnitten från säsong 1 än, men hon som spelar Nanny Carrie är med där. Ett litet tips bara, fast det kanske du redan visste?

2012-06-27 16:32:27
Julia

Hej :)
Även hon som spelar Clays fru Sarah eller Katie i OTH är med i Pretty Little Liars. Det är jättekonstigt att se de som spelar i OTH i en annan roll! haha Det känns helt fel. :)

2012-06-27 17:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0