Familjen Scott

Jag hittade den här bilden på internet nyss:



För er som inte har sett säsong 9, så ser Lydia ut i säsong 9 :D Hon är ju faktiskt ganska lik en blandning av Nathan och Haley, det gillar jag :) 

Familjen Scott har en sån underbar relation tycker jag. En idyllisk och söt liten familj utan att ha ett problemfritt liv. Med tanke på att det är tv hade man ju kunnat tro att allt hela tiden skulle vara perfekt, men så har det ju inte varit. De har tagit itu med problemen och deras kärlek till varandra tar dem igenom livet tillsammans. 

Jag hoppas att man innan serien är slut får se mer av Jamie och Madison. Det skulle vara kul om Jamie fick en flickvän på riktigt och fick återskapa Nathan och Haleys tonårskärlek, fast komma med nya grejer som bara är hans. Typ uttryck, scener, gulliga grejer... :D 

Naley - ALWAYS AND FOREVER <3

Kommentarer
Anonym

man får ju se lydia i säsong åtta

2012-03-17 19:42:20
Anonym

lydia är ju haleys riktiga barn :)

2012-03-18 14:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0