Födelsedagsfest

Jag har ju som sagt skaffat blogresponse (den blå/svart/vita rutan till vänster). Nu har jag svarat på alla frågor :) 

Blogresponse skickar också frågor, några tog jag bort och några svarade jag på. En fråga de ställde var: 

Vems födelsedagsfest skulle du helst vilja bli bjuden till?

Svar:
Jag tänkte naturligtvis svara utifrån alternativen "skådespelarna/karaktärerna från One Tree Hill". 

Av skådespelarna finns flera alternativ, men jag tror att jag skulle välja Jana Kramer. Hon verkar vara en jätterolig tjej, jättesnäll, ofta jätteglad och verkligen jättemysig. Så jag skulle gärna komma hem till henne på en födelsedagsfest, jag tror att hon skulle vara rolig. :D 

Av karaktärerna så skulle jag nog välja Haley eller Brooke. Båda är roliga och vet hur man har roligt med sina vänner. :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0