Förebilden Sophia Bush

Jag beundrar verkligen Sophia Bush. Hennes tweets (inlägg på Twitter) är nästan hela tiden inlägg om olika organisationer, och att stötta alla människor i samhället som har det svårt. Hon kämpar även för att miljön ska må bra! Jag tycker verkligen att hon är en väldigt bra förebild :)



Hon är också en bra förebild på andra sätt. Bland annat har hon en sund syn på skönhetsideal!
I artikeln där jag hittade bilden ovanför säger hon att hon absolut INTE låter bli att äta mat för att bli smal!! (Hon klassas som kurvig i sin bransch, bara det är ju helt otroligt! Hon är ju SMAL!)
Hon vill inte äta lite "som en fågel", säger hon, och hon vill inte heller sitta och äta middag med någon som äter "som en fågel" står det i artikeln. Man ska äta mat. Många unga låter bli att äta mat, och det är inte bra! Äta måste man!! :) Hon säger i artikeln att alla har celluliter, men de retuseras ofta bort på bilder i tidningar! :)

Något som jag också har hört i intervjuer med henne är hennes tips på hur man ska se ut när man går ut, eller t.ex hennes klädtips på röda mattan. Hon säger att hon klär sig i det hon trivs i och tar det inte så allvarligt! Det gillar jag :-)

Kommentarer
Anonym

du har inte svarat på mitt mail angående vart man kan se one tree hill avsnitt 11?

2012-03-24 15:32:47
Rebecka

Hej!
Jag undrar vart du har hittat bilden och artikeln du citerat!? Glad för snabbt svar!!!

2013-09-04 17:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0