Hilarie och Sophia :)

My hade några frågor:

HEJ! JAG HAR EN TVÅ FRÅGOR TILL DIG:

1. VET DU OM SOPHIA BUSH OCH HILARIE BURTON ÄR BRA KOMPISAR UTANFÖR SERIEN? JAG MENAR I SERIEN ÄR DE JU VERKLIGEN BÄSTA KOMPISAR OCH INGET KAN SLÅ DERAS VÄNSKAP, MEN ÄR DE KOMPISAR UTANFÖR OCKSÅ?

2. VET DU HUR MÅNGA AVSNITT DE SKA KOMMA UT AV SÄSONG NIO? HAR HÖRT ATT DET BARA KOMMER 11 OCH I SÅ FALL ÄR DET BARA ETT KVAR OCH DET HADE VARIT VÄLDIGT SORGLIGT!

TACK! HEJDÅ :)

Svar:

Hej!

1. Sophia och Hilarie är vänner utanför serien, tror jag, men jag tror inte att de umgås jättemycket. :) Jag har hört Sophia prata om Hilarie nu efter att Peyton lämnade Tree Hill, och jag har fått intrycket av att de inte umgås jättemycket men att de tycker om varandra som vänner.

Sophia Bush et Hilarie Burton Galerie photo

2. Det kommer ut 13 avsnitt av säsong 9, så det är 3 avsnitt kvar. Bara 3 avsnitt... :-'(

Kommentarer
malinia

Bethany Joy Galeotti och hennes man Michael Galeotti har separerat. Detta bekräftar Joy på hennes hemsida; www.bjgofficial.com/



Paret meddelar även att de fortfarande är vänner och att deras gemensamma dotter, Maria, kommer i första hand.



Tråkigt för att inblandade såväl Joy, Michael och deras familjer mne även för oss fans... i alla fall så tycker jag det.

2012-03-20 09:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0