Naley och turnén

Jag vet inte om ni har märkt att det blir lite olika färger/toner nu på texten och olika storlekar på texten i inläggen? Det är nämligen så att jag har nyss skaffat Google Chrome och försöker få kläm på hur det funkar... ;D Så ni vet! 

Till något annat, jag tänkte på då Haley lämnade Nathan för turnén i säsong 2... Hur kände ni när det hände? Jag tyckte hon gjorde rätt val, men jag tvivlade inte på att de skulle bli tillsammans igen. Deras kärlek var för stark för att det skulle förstöra för dem. Jag tyckte det var dumt av Nathan att ge ett sånt ultimatum, men samtidigt gjorde det att de växte tillsammans som par så det gillade jag. Nathan lärde sig att han inte kunde sätta ett sånt ultimatum på Haley, och deras kärlek växte :D 

Turnén som Haley åkte på är en stor del av "Naley", och det tycker jag märks än idag. 


Kommentarer
Evelina

Jag tycker lika som dig, dock tycker jag att hon hade ju kanske kunnat fråga innan allt tjorv började, om han hade viljat följa med. Men samtidigt ska man ju kunna ha olika liv, och sina egna intressen, men jag tyckte ändå det borde gått att lösa lite lugnare och stabilare. Men det är ju som du säger, deras kärlek var ju ändå så stark, och jag tror man visste det inners inne. :)

2012-03-01 23:19:22
Fanny

Tyckte också att Haley gjorde rätt ! Att åka på turné med Chris var något hon behövde göra för att kunna vara kvar, annars hade hon blivit bitter och börjat hata Nathan för att han höll henne kvar. Tycker att Nathan kunde hanterat det bättre, ultimatumet gjorde ingenting bättre.

2012-03-02 07:00:45
http://thisisher.webblogg.com
Josefine

Jag tycker inte att det var fel av Haley att följa sin dröm och åka på turné, MEN jag tycker det var fel att hon inte brydde sig om Nathan under den tiden och inte om Lucas heller. Hon sa inte ens hejdå, hon bara stack . När hon väl ringer till Lucas pratar hon bara några minuter, sedan måste hon gå. Samma med Nathan när han kommer till henne. Håller dock med om att Nathan inte borde gett henne ett sådant ultimatum att det var musiken eller han, men han sa ju faktiskt sedan att han ville kämpa med förhållandet, så i det stora hela tycker jag att Haley var den som gjorde mest fel.

2012-03-02 12:46:08
Agnees

När jag kollade på det första gången tyckte jag att det var idiotiskt, då jag är ett extremt stort naley fan. Men nu när jag tänker efter tycker jag att det var bra att hon fick uppleva sin dröm, hon kanske hade ångrat sig efteråt och det hade säkert kunnat sluta illa för naley då. Så hon uppfyllde sin dröm först föratt sedan kunna stötta Nathan i sin! Awesoome

2012-03-05 22:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0