Nathan och Brookes scener

Jag fick en kommentar från Nicolina om att Nathan och Brooke visst har många scener ihop... Vad man räknar som många är ju diskuterbart, men jag kan inte komma på så många scener där de pratar bara de två...
*
- I säsong 1 finns några scener ("uhhmm... Sex tape, Brooke." ;)), och då Brooke pratar om Haley med Nathan... Och några till :)
- I säsong 4, när de är utomhus på festen och vattenspridaren går igång.
- I säsong 6, när han kommer hem till henne och frågar hur hon mår.
- I säsong 7, när han kommer och pratar med henne tillsammans med Jamie
- I säsong 8, när Haley och Mia lämnar dem efter att Haley vill ta med Mia till Portland.
*
Självklart finns det någon fler scener (t.ex i säsong 2, 3 och 5), jag har bara inte tid att skriva dem nu. Men jag märker inte av så många per säsong i alla fall. Och det är synd tycker jag, för de är ju egentligen väldigt nära vänner...
*

Kommentarer
Helin

Hej jag älskar verkligen one tree hill

och jag älskar din blogg också ,jag har hittat en sida där man kan kolla på 12 avsnitt av dden nya säsongen av one tree hill www.watchonetreehill.com

dom gammmla säsongerna finns också

Hejdå :*

2012-03-30 19:48:48
http://helinhaji.blogg.se/
Matilda

Dom pratar också med varandra i säsong 6 när Nathan frågar Brooke om hon kunde sy mantlar till Jamie :)

2012-03-30 21:26:57
http://allinmyhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0