Ravens i säsong 5

Jag tyckte det var jätteroligt att Ravens kom tillbaka i säsong 5, att det inte var borta fast "originalspelarna" var vuxna. Och att de var involverade i basketen då på ett eller annat sätt. Jag gillar också att Ravenslaget i säsong 5 verkade ha sån bra sammanhållning, som det förra laget hade. De var vänner, och lagkamrater.

Relationerna som Quentin hade med karaktärerna var så bra tyckte jag, särskilt i avsnitten innan han dog. Då märkte man hur han hade växt som människa och blivit så godhjärtad och snäll som han verkade vara hemma.



Jag har hört rykten att basketen kommer tillbaka i slutet av säsong 9, så jag hoppas det blir riktigt bra :D Kul att Jamie spelar lite ibland också. 

Kommentarer
Petra

Tror du kan svara på min fråga? När börjar One Tree Hill på kanal 5? :)

2012-03-17 22:21:17
Felicia

Jag hoppas Haley sjunger i säsong nio , hon har ju inte gjort det hittils :)

2012-03-18 20:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0