Sawyer Scott

Jag önskar verkligen att man hade fått se mycket mer av Sawyer (Lucas och Peytons dotter). Jag tror hon kommer växa upp till en väldigt dramatisk ung tjej, som Peyton var i tonåren. Mörk och konstnärlig, men väldigt skolintresserad och en bokmal som Lucas. Jag tror de är jättebra föräldrar, snälla men ganska stränga. :) Hehe.

Jag skulle vilja veta om Peyton jobbar... Men jag tror att, om hon kan, så är hon nog hellre hemma med Sawyer... Larry jobbade ju så mycket, och jag tror att även om Peyton tyckte att det var bra för honom att få jobba så vill hon nog finnas där för familjen mer än han gjorde. Och jag tror att både Lucas och Peyton har inspirerats av Karen och att hon hela tiden fanns där för Lucas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0