Lydia :)

Jag fick lite kommentarer på det jag skrev tidigare om att Lydia i säsong 9 var en blandning av Haley och Nathan. Jag vet att Lydia var med i säsong 8, men hon är ju äldre i säsong 9 och jag tycker det är kul att hon (fortfarande) är lik Haley och Nathan som sagt :) Att de inte bytte till en tjej som inte var lika lik dem!

Jag tror att de använder lite olika barn som spelar Lydia, även som äldre. Den här tjejen (bilden nedan) är ju inte samma som på den förra bilden tror jag. Men även hon är väldigt lik sina föräldrar tycker jag. :)



Jamie är ju blond, så det är kul att Lydia är mörkhårig som Haley egentligen är, och som Nathan. Och hon är lite lik dem i ögonen också tycker jag :) Särskilt på den här bilden!! :)

Och till dig som skrev att Lydia spelas av Joys/Haleys dotter - Var har du hört det? :) Jag minns att det gick rykten om det, men jag tror inte att det var sant...

Kommentarer
Emma

Klart att det inte är "haleys" riktiga dotter! Folk får för sig så konstiga saker ibland haha.

Bethany är ju väldigt privat av sig och särskilt när det gäller hennes dotter. Så jag tvivlar på att hon skulle låta henne vara med..

2012-03-19 12:44:25
Anonym

jaha men jag trodde de var de för hon var ju gravid på riktigt när hon va de andra gången i serien :D

2012-03-19 15:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0